5/11/2012

Be Still

 Tenhle týden byl všelijaký. Celkem mi to celé rozhodilo úterní volno, ale jako nestěžuju si. Sice jsem si vůbec neodpočinula, naopak jsem se učila jako divá.(udělala jsem si referáty a úkoly asi na dva týdny do předu, alespoň to nemusím dělat na poslední chvíli). A když se tak dívám na rozvrh pro příští týden, tak to bude celkem pohodička. Třikrát na devět, ano prosím!
 +teď jsem častěji na tumblru a často přidávám i své fotky. A jestli máte taky tumblr budu velice ráda za každého followra. :)ensnaresme.tumblr.com


zbožňuju západy slunce!

louka před domem


brácha s naším syčícím kocourem. /chytal ptáčka/

mini superman!


mám hrozně ráda takovéhle rána


The Fray-Be Still

3 comments:

  1. hezký fotky, jak letí :D:D:D

    ReplyDelete
  2. krásné fotky)Ten chlapeček je roztomilej
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete