6/12/2012

My brother



Mojemu bráchovi je skoro 7 let. Miluje hero factory, superhrdiny a rohlík se solí a máslem. Je to nejlepší tanečník, nejlepší malíř a nejlepší cyklista. Ale taky je to největší otrava na světě. Jedou z něho bude architekt nebo paleontolog. Do školky odmítá chodit v teplácích a jeho nejoblíbenější tričko je s Kapitánem Amerikou. Taky viděl všechny díly Jurského parku, Iron Mana a Transformers. Je to nejlepší brácha na světě. I když po něm někdy křičím, mám ho hrozně ráda. ♥

Máte sourozence? Jaké s nimi máte vztahy? 

1 comment:

  1. Tak to je super mít takový vztah,připomínate mi moji kamarádku a jejího brášku :D No já jsem prostření :D Mám starší a mladší sestru.No samozřejmě že jsou hadky a tak ale řekla bych že máme dobrý vztah jen s mladší to trochu vrže protože prochází začátkem puberty .. :D a mít sní pokoj není zrovna lehké

    ReplyDelete