7/10/2012

Je veux


shorts:benetton, blouse: secondhand, bag: vintage

Dneska jdu na ortopedii. A vůbec se mi tam nechce, ale doufám, že mi sundají korzet, který nosím na noc,
protože mám tu blbou skoliózu. ://
 Teď jsem dodělala  cookies. A musím říct, že jsou celkem yummy. Jestli chcete recept, tak vám ho sem klidně dám. :)
 Včera jsem viděla ten nejkrásnější západ slunce. Škoda, že nemám lepší foťák. Třeba takový nikon d3100, můj velký sen. Ale i tak si myslím, že se mi celkem fotky povedly.



zaz-je veux(znáte tuhle francouzskou zpěvačku? Bude na Colours of Ostrava! )


4 comments:

  1. já asi na colours půjdu teda možná, ale na zaz prostě musím!
    jo a geniální outfit!!

    ReplyDelete
  2. fotky jsou určitě povedené a sem s receptíkem :) !

    ReplyDelete
  3. ty kraťasy jsou parádní:)

    ReplyDelete
  4. Nádherné kraťasy :-)
    Ta skolioza mě mrzí :(

    ReplyDelete