7/05/2012

My week

Můj týden:

Pátek: Vysvědčení! Myslela jsem si, že to bude horší než minulý rok, protože jsem měla asi polovinu známek mezi 1 až 2. Ale nějakým zázrakem jsem je skoro všechny vylepšila na 1.(zas takový zázrak to nebyl, stál za tím skoro týden učení dějepisu atd.:D). Takže jsem nakonec měla jenom 2 dvojky. A to jsem byla v Thajsku. :D Minulé pololetí jsem měla 3 dvojky. 



Sobota: Na sobotu si moc nevzpomínám. Ale pravděpodobně to bylo válení se u bazénu a dočítání Mužů, kteří nenávidí ženy./doporučuju/



Neděle: V neděli jsme pokračovala ve válení se u bazénu, ale s rozdílem, že jsem četla Fallen/Andělé: Pád/. A pak jsem šla spát do stanu se svým 7 letým bratrem, který si to hrozně přál. Ale asi o půlnoci se vzbudil, že ho bolí zub, takže jsem šli zpátky domů, kde jsem dospala zbytek noci.
 

Pondělí: Ano, ano! Povalování u bazénu pokračuje, tentokrát s mobilem v ruce. Nedočkavě jsem čekala na sms od Vendy, která měla ke mně přijet. A taky jsem se dočkala. Potom jsem spolu dělaly stojky v bazénu, šly jsme na naše blízké pole, kde jsem fotily, dělaly jsem milkshake/smoothie, který byl celkem dost hnusný, ale ani jedná z nás si to nepřiznala. Když přišel večer, šly jsme do stanu, kde jsme si pustily Woman in black, jako velké hrdinky, které se nebudou bát. Na rovinu, v polovině jsem to vypnuly a šly se dívat na 21jump street. A vlastně jsem ještě chytaly světlušky/nejkrásnější hmyz na světě/ a snědly balíček chipsů a tyčinek. :D


Vendyy!♥



Úterý: Vzbudily jsem se okolo 6h, ale zase jsme usnuly. A až kolem 8h jsme se vyhrabaly ze stanu. Dopoledne jsme strávily díváním se na stupidní seriály/které miluju/ na Disney Chanel, přepínání hudebních kanálu/shodly jsme se, že na MTV není skoro žádná hudba a to je to Music tv :D/ a tumblrováním. Na oběd jsme měli sladké knedlíky, které neumím přihřívat. A pak jsme se šly zase koupat a hrát přehazko-volejbal ve vodě :D Když Vendy odjela domů. Já jsem dočetla Fallen a pustila jsem se do druhého dílu/ Muka/ a k večeru jsem jela s maminkou do Benettonu, kde jsem si koupila zelené tílko a žluté kraťasy, které vám ukážu v outfit postu. 



Středa: nějak si ji nemůžu vybavit. Asi to bude tím, že jsem většinu proseděla u počítače, ale na večer jsem se byla projet na kole a něco vyfotit. 



Čtvrtek: Měla jsem tenis. V 10 hodin. Přála jsem si zemřít. Byla jsem k tomu blízko, ale následná šipka do bazénu to spravila. Pak jsem si lehla na slunko s tím, že se opálím a při tom jsem si četla. Nějakým zázrakem jsem si spálila jednu ruku a jednu nohu. 




Upps. Dneska jsem se rozepsala. chci se zeptat, jestli by vás bavily takové články, něco jako deníček s fotkama?  

5 comments:

  1. Deníčky s fotkama jsou nejlepší:)!
    Ty dny sis nejspíš užila, to je skvělý:))

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/7/12

    jojojo! nejoblibenejsi clanecek zatim muj,hahaha)

    ReplyDelete
  3. to tričko z první fotky je úžasnýý, odkud je? :)

    http://cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou to šaty :) http://featherinstyle.blogspot.cz/2012/04/im-dealing-with-selfish-fear.html z Thajska.

      Delete
  4. Týjo,máš super blog!:) A tenhle článek jsem zhltala od začátku do konce. Muži kteří nenávidí ženy!<333 (sakra,už jsem dlouho nespala ve stanu!musim to napravit!!)

    ReplyDelete